K-maatalouden Trainee-ohjelman haku käynnistyy

K-maatalous-ketjun kauppoja on 83 kattaen koko maan. Asiakkaitamme ovat maatalousyrittäjät, koneurakoitsijat, hevosalan ammattilaiset ja harrastajat. Tuotetarjontaamme ovat maa- ja metsätaloustuotannossa ja koneurakoinnissa tarvittavat koneet, tarvikkeet ja palvelut. Edustamme alan johtavia tuotteita. Olemme aktiivinen toimija kotimaan viljakaupassa ja kansainvälisillä viljamarkkinoilla.

Haemme K-maatalous Trainee -ohjelmaan uusia kykyjä

Sinä, myynnin ammattilaiseksi haluava.

Onko maatalous lähellä sydäntäsi? Oletko kiinnostunut kasvinviljelystä, maatalouden koneista, laitteista ja tarvikkeista, tai vaikkapa bioenergiasta? Tunnetko hevosalan tarvikemarkkinat? Kun vastasit näihin kyllä, niin olet löytänyt oikean työpaikkailmoituksen.

Ohjelma kestää 18 kuukautta, jonka aikana teet myyntityötä K-maatalous-ketjussa ja osallistut 13-15
koulutus- ja valmennuspäivään muiden ohjelmassa mukana olevien myyjien kanssa. Ohjelman päätyttyä
valmistut K-instituutin diplomein maatalousmyynnin ammattilaiseksi ja tarjoamme jokaiselle koulutusohjelmassa menestyneelle myyjälle vakituisen työpaikan maatalousmyyjänä. Saat koko ohjelman ajan kuukausipalkkaa (kaupan Tes) ja korvauksen koulutuksesta aiheutuneista kuluista.

Työt alkavat sopimuksen ja elämäntilanteesi mukaan kesän aikana ja ensimmäiset Trainee-ohjelman
koulutukset käynnistyvät elokuun lopussa.

Nopeat syövät hitaat ja motivoituneimmat valitaan ensin!

Lue lisää tehtävästä ja lähetä hakemuksesi

Voit myös soittaa numeroon 020 7411 335/Celectus rekrytointi